februarie 01, 2009

Defouloir-ul acestei epoci

De cîteva zile, melomania mea a redevenit socială. Îmi reprim dorinţa enormă de a sodomiza universul cu un drug de fier înroşit cu acest minunat redivivus al epocii mele de metalist. Cavalera Conspiracy, adică adevărata mea Sepultura reînviată, întrupează în 11 exemple de furie sonoră toate energiile negative ale acestei perioade. Criza economică, sursa cei puţin a unei veşti proaste pe zi, care nu iartă pe nimeni - nici pe mine. Iubita care a fugit şi a luat cu ea şi iubirea - pe care n-o mai găsesc nicidecum. Mizeria asta de popor retard şi abrutizat şi bolnav de balcanism şi ortodoxie retrogradă. Ignoranţa debilă şi fanatismul oamenilor cu o singură idee, şi aia fixă. Lumea asta care trăieşte pe ritmuri demente şi dă senzaţia că în fiecare clipă se va duce de rîpă. Sisifismul cu care încerc să schimb lucrurile în lumea din jurul meu, ca să mă trezesc mereu la acelaşi zero. Ipocrizia şi abjecţia de care mă lovesc, zilnic, mai ales acolo unde mă aştept mai puţin. Tensiunea şi deprima pe care le simt peste tot împrejurul meu în urbea asta sufocată cu iz de cloacă. Pentru toate acestea şi pentru altele pe care nu le pot pune în cuvinte, deşi le simt, această descărcare sonoră, ca să nu ajung să urăsc.



Cavalera Conspiracy - Inflikted
Asculta mai multe audio Muzica »


CAVALERA CONSPIRACY - Sanctuary
Vezi mai multe video din Muzica »


Cavalera Conspiracy - Sanctuary
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Terrorize
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Black Ark
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Ultra-violent
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Hex
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Bloodbrawl
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Nevertrust
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Hearts of Darkness
Asculta mai multe audio Muzica »


Cavalera Conspiracy - Must kill
Asculta mai multe audio Muzica »

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asculta-ma putin. Ideile acelea fixe pe care le au oamenii, sunt inradacinate adanc in minte si daca vrei sa le smulgi,nu vei reusi. Dimpotriva, vei fi dat laoparte cu violenta , fiindca pentru ei este singurul "adevar" acceptat. Stii sa folosesti cuvintele, dar ele rezoneaza in primul rand cu oamenii care sunt deschisi atat la minte cat si la suflet . Insa pentru cei care nu sunt chiar "opend mind" - iti trebuie rabdare. Multa. Trebuie sa gasesti o cale de a ajunge la inima lor, sa gasesti ceea ce pretuiesc si sa-l pui in lumina. Adevarul ultim, fata in fata cu minciuna.

Si nimeni nu este ocolit de prejudecati. Si nici eu... si nici macat tu. asa cred.

Marie spunea...

Ciudat, dar eu vad in jurul meu doar oameni care incearca sa traiasca si care nu-s in esenta nici buni, nici rai, doar cauta raspunsuri acolo unde cred ei ca le-ar putea gasi. Cred ca e dreptul oricui sa fie obtuz, "ortodox retard" sau oricum altfel, atata timp cat credinta sa il mai tine in viata inca o zi. La fel, nu cred ca sodomizarea cuiva sau rabdarea cu gandul la un Adevar, oricat de sincera, ar schimba ceva in mersul sau, daca el - constient or ba - mai are de stat acolo unde e.
Apoi, zic ca gresim crezand ca, daca am stii mai bine, n-am mai rani. E si asta parte din natura noastra, de-aia suntem intre cer si pamant - odata cu avantajul vine si dezavantajul de a fi un pic din amandoua.
Nu cred ca putem schimba ce e in ceilalti, dar avem sansa sa intelegem unde stam sau mergem noi si, la fel, dreptul de a fi la randul nostru si cum nu place unora. Probabil c-ar trebui sa ne respectam mai mult diferentele si sa nu le conferim conotatii valorice.
In esenta, nici binele, nici raul cu forta nu mi se par productive. Raul aduce rau, odata ca reactie,iar apoi prin macinarea propriului suflet - sau, altfel spus, vinovatie, iar binele, hm, tot rau, odata ca dovada de neincredere in capacitatea celuilalt, si apoi ca frustrare, prin lipsa unei reactii pe masura (caci binele asteapta bine, in logica sa nu intelege de ce-ar primi rau in schimb - rau, vazut asa, mai simplist, drept lipsa binelui).
E foarte posibil ca singura cheie sa fie comunicarea, mai ales ca, indraznesc sa afirm, nici unul dintre noi nu e strain de vinovatie si frustrari. Nu c-ar fi ea magica poarta spre ce/cum ne dorim noi, dar are marele avantaj de a nu forta, de a nu "ne opune", cand noi, vrem, de fapt, sa fim "la un loc cu".