mai 14, 2009

Musica funebra

Votaţi, dintre piesele de mai jos, pe cea care aţi dori să fie ascultată - probabil, printre altele - la propria înmormîntare/incinerare şi explicaţi-vă alegerea într-un comentariu:



REM - Shiny happy people :)
Asculta mai multe audio Muzica »


Dead Can Dance - Severance
Asculta mai multe audio Muzica »


Marin Marais - Folia - Folies d'Espagne pentru alamuri
Asculta mai multe audio Muzica »


Tarantella di Napoli
Asculta mai multe audio Muzica »


Jean-Baptiste Lully - Te Deum
Asculta mai multe audio Muzica »


Combichrist - All pain is gone
Asculta mai multe audio Muzica »


Pink Floyd High hopes
Asculta mai multe audio Muzica »


Charpentier - Antienne - Psaume 69 - Deus in adjutorium meum
Asculta mai multe audio Muzica »


Vivaldi RV634 - Stabat Mater - Largo: Eja mater
Asculta mai multe audio Muzica »


Alien Vampires - Fuck off and die!
Asculta mai multe audio Muzica »


Vangelis-L'ours musicien(L'apocalypse des animaux, 1972)
Asculta mai multe audio Muzica »

12 comentarii:

Someone there. spunea...

M-am gândit serios, foarte serios la piesele propuse de tine , eu vreau să fiu incinerată , dar nu aş alege nicio piesă din lista asta a ta ci aş alege Einsturzende Neubauten -Silence is sexy , este o piesă simplă, foarte simplă, nici cu multe versuri ci câteva şi clare ,nici cu foarte multe sunete ; nu cred că am explicat clar de ce dar asta ar fi alegerea mea în momentul ăsta .

Anonim spunea...

Am votat Psaume 69 cu amandoua mainile, nu c-ar fi cu prostii, dar asta ascult in continuu de cand m-am trezit si nu ma mai satur. 'neata, beber!

nautilus spunea...

pe mine sa m-a-mpaiati si sa-mi cante ''Desteapta-te,romane !''

Marie spunea...

Stii, ca-n faza cu "te iubesc?", eu mai degraba mi-as intreba cunoscutii ce piesa ar asculta la inmormantarea mea. Asadar, la inmormantarea/incinerarea ta (dac-o iei la modul naspa, leave a reply :p, dar eu zic sa n-o iei, ca nu e din'aia), eu aleg Severance. Argumente? N-am; e una din acele alegeri.

Anonim spunea...

Tarantella. Pentru ca-mi place :X

Dalia Pușcă Solon spunea...

de ce trebuie sa ne gandim acum la asa ceva? cati ani avem? vrem sa murim acum?

faust spunea...

....profunde reflectii,3

Daniil Pravoslavnic spunea...

Eu as opta pentru Diamanda Galas - Gloomy Sunday, dar vad ca nu o ai in lista

mamiboom spunea...

eu nu vreau sa mor niciodata
asa ca nu vreau sa am niciuna din muzici la inmormantare . in schimb as asculta bucuroasa oricare din muzicile tale toata viata.

Unknown spunea...

Ave, Magister. E ora matinala 5.40, iar eu, calauzit fiind de Bacchus, am descoperit pagina ta pur intamplator, eludand meandrele internetului. Iti transmit complimente, intrucat nu pot uita una din cele mai frumoase betii din viata-mi tumultoasa: aceea cand, spre dimineata, cooperam pentru una din cele mai pline de simtire interpretari ale bucatii Stabat Mater Dolorosa, de care Pergolesi insusi ar fi fost mandru...

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant

Anonim spunea...

what's up stabatmater.blogspot.com owner found your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com