noiembrie 03, 2009

Comentarii şi blasfemie

Blasfemiator şi ostentativ, am postat pe trilulilu o piesă dragă mie a uneia din trupele mele preferate - adică trupa Combichrist şi o demenţă licenţioasă, plină de ritm şi agresivitate, numită "This shit will fuck you up".

Corul psaltic "Agyos Parthene" - Prohodul Domnului, glas V
Vezi mai multe video din Muzica
Aşa cum puteţi vedea, am pus piesa sub titlul Corul psaltic "Agyos Parthene" - Prohodul Domnului, glas V, iar comentariul explicativ personal al piesei este
"Cu suflet smerit vin către Tine, Doamne Iisuse Hristoase, să te rog întru iertarea de păcate cu această cîntare duhovnicească, şi cu smerenie mă închin ţie în sfînta noastră biserică ortodoxă şi naţională. Doamne ajută!"

Ei bine, în afară de un cor psaltic, altfel foarte plăcut,
Corul Stavropoleos - Stihurile, glas V
Asculta mai multe audio Muzica pe cel mai frecventat site din România, fişierul cu Combichrist are cele mai multe accesări. Evident că au existat şi comentarii (aici doream, de fapt să ajung), din care parte îmi par suficient de relevante pentru problemele cu care-mi usuc gura în fiecare zi:

1)
cosminu1990
acum 6 luni

doamne cat ne mai rabzi pe pamant priviti cata bataie de joc astea nus oameni is deavolul in chip omenesc.iti bati joc de Dumnezeu caine c esti nu tie frica ca te mananca iadul?voi deja ardeti ca nu va simtiti bine cred cu asemenea muzica

2)
elinas
acum 5 luni

HUOOOOOOOOOO SI SICTIRRRRR!!!!! TERMINATILOR.

3)
deliamanuela
acum 4 luni

da cu astea ce ii??? numa atatea cuvine are vocabularul lor?? vai s-amar de ei!

4)
vlad0417
acum 23 ore

ce incult,analfabet si ateu esti maaaaaaaa
dute la oi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fără alte comentarii :-)

Niciun comentariu: