octombrie 26, 2008

Cel mai tare cîntec de crîşmă, cu mici adnotări grobiene

Pune, Doamne, pază gurii mele
Şi uşă de îngradire împrejurul buzelor mele...
Să nu abaţi inima mea spre cuvinte de vicleşug,
Ca să tăgăduiesc răspunsurile cele din păcate (aaaarrrrghhhhhh!!)...
Cu oamenii cei ce lucrează fărădelege (rrroaaaarrr...)
Şi nu mă voi insoţi cu aleşii lor.
Certa-mă-va Dreptul cu mila şi mă va mustra, (mîrrrrrrr...)
Iară untul de lemn al păcătosului să nu ungă capul meu! (Doamne, fereşte...)
Că încă şi rugăciunea mea este întru bune vrerile lor. (mmmm.... bizantin)
Zdrobise-vor de piatră judecătorii lor!!! (aaaaaaaaaaaarghhhhhh!!! cel mai tare)
Auzi-se-vor graiurile mele, că s-au indulcit,
Ca o brazdă ce se taie din pămînt,
Se risipesc oasele lor. (siepulturrrraaaaaaa!!!!)
Lîngă iaaaaaaaad (rrroaaaarrrr!!!)
Căci către Tine, Doamne, Doamne, ochii mei,
Spre Tine am nădăjduit, să nu iei sufletul meu. (păi de ce nu? muahahaha)
Păzeşte-mă de cursa (pe) care mi-au pus(-o) mie
Şi de smintelile celor ce fac fărădelege.
Cădea-vor in mreaja lor păcătosii, deosebi sunt eu, pînă ce voi trece. (adică pasivitate, apatie, neimplicare în lupta cu fărădelegile - tipic ortodox)
Cu glasul meu către Domnul am strigat, (Doaaaaaaamneeeeeeeeeee!!!)
Cu glasul meu către Domnul m-am rugat. (amin, amin, amin.)
Vărsa-voi inaintea Lui rugăciunea mea,
Necazul meu inaintea Lui voi spune. (adică: lamentabil impotent, deşi zice că El le ştie avant la lettre pe toate)
Cînd lipsea dintru mine duhul meu,
Tu ai cunoscut cărările mele (măcar atît, dacă avea mai multe cărări, e de-al casei :) ).
În calea aceasta în care am umblat, ascuns-au cursa mie. (adică underground tuning de maşini în loc de creiere, pla mea)
Luat-am seama de-a dreapta şi am privit
Şi nu era cine să mă cunoască (dacă nu era un bizon univoc, se uita naibii şi la stînga -bhuooooooo!!!).
Pierit-a fuga de la mine şi nu este cel ce căuta sufletul meu. (păi care suflet, frate, mai devreme implorai divinitatea să nu ţi-l ia)
Strigat-am către Tine, Doamne, zis-am:
«Tu eşti nădejdea mea, partea mea eşti în pămîntul celor vii».
Ia aminte spre rugăciunea mea, că m-am smerit foarte. (ete pla, se mai dă şi mare cu asta, deja e păcat de trufie să te dai mare cu cît de smerit eşti, lasă Bătrînelu' să vadă asta - muaaaaahahahahaa!!!!9
Izbăveşte-mă de cei ce mă prigonesc, ca s-au întărit mai mult decît mine." (normal, tu stai bizon şi aştepţi ca totul să vină de sus - rrrroaaaaarrrrrrrrr...)



Corul Stavropoleos - Stihurile, glas V
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti prost:| impusca-te cu adnotarile tale cu tot