octombrie 13, 2008

E un anumit fel de a spune

Mai am atîtea să-ţi spun. Trebuie să relativizez, pentru că, o clipă, am senzaţia că ţi-am spus tot. În clipa imediat următoare, sunt panicat de faptul că nu ţi-am spus, de fapt, nimic. Nici nu mai ştiu cîte ţi-am spus. Dar aş lua-o oricînd de la capăt, pentru că încă simt că ţie am să-ţi spun totul. Şi tînjesc după cuvîntul tău. Mi-e foame de cuvintele tale, mi-e sete de şoaptele tale, mi-e cumplit de dor chiar şi de ţipetele tale. Dar tu, nu-i aşa, crezi că mi-ai spus totul.



Tuxedomoon - In a manner of speaking
Vezi mai multe video din Muzica »

Un comentariu:

Someone there. spunea...

E superbă piesa şi aşa se întâmplă mereu . . . ai dar nu deţii . . . vrei şi nu vrei . . . contradicţiile ce ne fac atât de deosebiţi şi atât de damnaţi . . . ce mai este şi viaţa asta . . .:)