decembrie 15, 2008

URBI, NON ORBI

Depun, aici, cîteva secvenţe romane, cu o întîrziere justificată doar de nevoia de macerare a momentului. Roma a fost o mirabilă experienţă iniţiatică - nu pentru că Cetatea ar arăta, în multe locuri, etern (aşa e), nu pentru că, adesea, e copleşitor de frumoasă (şi eu, şi aparatul foto am obosit, la un moment dat, să vrem să furăm digital ipostazele Romei), nici măcar pentru că în multe feluri m-am simţit ca acasă. Ci pentru că am redescoperit dragostea.





Una din acele crîşme


Şi da, aşa ceva se vinde la Roma


Roma nu mi-a oferit, aşa cum cer stereotipurile, soare. Asta nu a făcut-o cu nimic mai puţin plăcută.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cred ca ai avut ceva de-a face cu reclama "dupa bloguri", de pe site-ul forumului realitatea ... asta ,apropos de sticlele acelea...