martie 17, 2009

K R A F T W E R K

Formaţia cu care am învăţat eu să ascult muzici, singura constantă din evoluţia mea muzicală, cei pe care-i iubesc şi acum ca în urmă cu 25 de ani vin, în sfîrşit, la Bucureşti, pe 12 iunie, la Sala Palatului. Cel mai ieftin bilet costă 100 de lei - puţin, pentru cît i-am aşteptat pe oamenii ăştia. Ca să nu uit să-mi iau bilet din timp, pun aici un mini-top 5 al pieselor mele preferate de la Kraftwerk. Doamnelor, domnilor, nu rataţi aşa ceva!

Locul 5 - Radioactivity
versiune live TV din 1975:

versiune live din 2004:


Locul 4 - Sex Objekt


Kraftwerk - Sex Object
Asculta mai multe audio Muzica »

Locul 3 - The Robots


Kraftwerk- We are the robots
Vezi mai multe video din Muzica »

Locul 2 - Electro kardiogramm


Locul 1 - RADIOLAND - Dovada clară că poţi atinge maximum de sensibilitate cu minimum de eflorescenţe. Iubesc piesa asta cu atît mai mult cu atît a "văzut" ziua publicului în ziua în care şi eu am văzut lumina zilei:).


Kraftwerk-Radioland (Radioaktivitat, 1975)
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ciudat, parcă te-a învăţat muzică Vangelis. :)