ianuarie 08, 2009

Victorieeeee!!!!... M U S C A ! ! !

De şase ani doream să revăd Musca mea de fiecare dimineaţă. Mi-e greu să pun în cuvinte bucuria că m-am întîlnit cu unul din cei mai vechi prieteni ai mei. Am avut o relaţie de doar un an - dar ce relaţie! Musca îmi ţinea companie zilnic, de la 8 la 8 şi-un sfert dimineaţa. Voi depozita oricînd aici toate poveştile muscăi, cu mare drag şi candoare. Dedic această descoperire Ivonei, Silviei, Elenei, lui Ergean şi lui Victor, oamenii alături de care m-am desfătat muscăţeşte :)

Bărzăunele


Matador


Furnici


Orchestra


Desperately seeking shoes


La televizor


Pomul de Crăciun


Sughiţul


Super-ospăţ la supermarket


Musca şi termita


Centrul de control


Musca şi bebeluşul


Musca la chinezi


Musca oarbă


Un strop de portocală


Tornada


Ridică-mă la cer:)


Frica de întuneric


Musca şi bondarul


Musca şi bujgania-căţel


Ceasul cu cuc

Niciun comentariu: