noiembrie 19, 2008

Lucruri nespuse

Stare de transă - confluenţa cu toate locurile comune şi plăcute ale amorurilor stereotipe, de care, de data asta, n-am să fug. Ţi-aş dedica toate aceste cîntece, dacă ar fi ale mele. Şi aş dansa cu tine pe toate. Cum nu sunt, nu pot decît să ţi le amintesc. Te respir, doamnă.









TEARS FOR FEARS - WOMAN IN CHAINS
Vezi mai multe video din Muzica »



blondie - heart of glass
Vezi mai multe video din Muzica »



Chris Isaak - Wicked Game
Vezi mai multe video din Muzica »



chris rea - looking for the summer
Vezi mai multe video din Muzica »



Dire Straits-You and Your Friend
Vezi mai multe video din Muzica »



"MON AMIE LA ROSE"
Vezi mai multe video din Muzica »



Natacha Atlas - Gafsa
Vezi mai multe video din Muzica »



Nat King Cole - Aquellos Ojos Verdes
Asculta mai multe audio Muzica »



2 comentarii:

Anonim spunea...

daca m-as afla in acelasi nor al indragostelii, as spune 'da! bine ai venit printre noi astia cu zambet permanentizat!!'...oricum, e o bucurie sa vezi cascada asta de melodii pe care vrei sa le dansezi in 2. fericitule! ca ai cui sa le dedici. toate salutarile mele fericitei doamne.

Someone there. spunea...

Mă uit şi ascult şi nu mă satur,superbe piese . . . capodopere !