septembrie 24, 2009

recursvm ad utero

În vremuri aşa de interesante, ca cele pe care le trăiesc eu acum, simt nevoia să fac recurs la valorile perene - cam ca pravoslavnicul care, neştiind ce să mai facă, se închină şi bagă cruci, că atîta ştie. Eu atîta ştiu, că muzica e frumoasă, iar anumite piese şi interpretări sunt atît de frumoase şi de puternice (probabil, echivalentul îngerilor în eres-ul meu meloman), încît o simplă audiţie îmi dă curaj să-mi continuu întreprinderea. Nu pot uita cum am audiat piesa de mai jos live, într-o capelă subterană din Polonia, poştind o vodcă în deplină tăcere cu prietenul meu întîi reticent şi apoi dependent. În cinstea lucrurilor perene şi pline de energie de pe lumea asta, mai postez odată acest cîntec:

Psalmul 70 - In te Domine speravi (falso bordone)
Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

just_me spunea...

nu, stii ca muzica e frumoasa si stii sa devalorizezi oamenii dupa orientarile lor,(religioasa aici)

Baudolino spunea...

Oamenii cu "orientări" religioase au grijă să se devalorizeze singuri, mi-au arătat asta în varii ocazii. Voi continua să-mi susţin cauza şi, evident, cauzalităţile (ele fiind mai importante decît cauza în sine). Just for you, critica e bine să fie pozitivă şi să ai ce pune în loc după ce dărîmi ceva. Fă asta, dacă poţi.

@4me spunea...

n-are legatura cu divinitatea sau indoctrinarea; si n-am fetisul castigarii unei polemici

ma deprima discriminarea/stigmatizarea de orice coloratura (piele,sex,nationalitate etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc )


eram intr-un cadru institutional cu oameni din cateva continente.2 persoane veneau din Israel,aproape de zona de conflict; cand s-au prezentat au mentionat ca nu sunt /sau sunt musulmani-asta nu mai retin. coordonatorul a intrebat de ce au mentionat ce nu sunt .

Raspunsul nu l-am uitat :''Pentru ca nu e bine.''