septembrie 15, 2009

Ştampila

Domnul Crin Antonescu m-a pierdut de elector. Mă declar nemulţumit de răspunsul pe care l-a dat scrisorii mele deschise, pe care îl voi reproduce mai jos:

"- O problema de principiu: libertatea de constiinta. Eu cred in libertatea de constiinta neingradita. Atat timp cat libertarea fiecaruia dintre noi nu o lezeaza pe altora. Nu ma intereseaza optiunile religioase sau de alta natura ale fiecarui om luat in parte. Nu astfel de optiuni iti dau dreptul de a fi sau a nu fi om. Si asta, mentinand ceea ce am spus despre Patriarhul Daniel. Sper ca imi permiteti, daca tot vorbim de libertatea de constiinta."

Îi voi aminti domnului Antonescu faptul că trăim într-o criptodictatură a majorităţii şi o democraţie prost înţeleasă de către ortodocşi, o democraţie schizoid-dihotomică şi profund ipocrită, în care cine nu e cu noi e împotriva noastră şi în care religia este prost înţeleasă, prost aplicată şi, în consecinţă, nocivă istoric. Libertatea de conştiinţă ESTE ÎNGRĂDITĂ în România, a fost inclusiv în timpul guvernului Tăriceanu, care a sponsorizat proiectul catedralei mîntuirii neamului din banii contribuabililor şi a făcut din biserica ortodoxă partener egal de dialog, ignorînd tendinţele ei feudale de amestec în treburile statului. Nu cu astfel de alegeri se va vindeca acest popor de propriile tare istorice.

În consecinţă, nu-i voi acorda votul domnului Antonescu, ci-l voi îndrepta către un candidat fără şanse reale în această epocă, Remus Cernea, pe care îl îndemn să se maturizeze politic şi să lupte în continuare, fără să se descurajeze în faţa sisificelor eforturi de deşteptare a românului. Îl asigur că are mai mult de un susţinător, şi voi adera la efortul lui politic.

În buna mea tradiţie, îi voi dedica şi un cîntecel (lasă titlul, ascultă textul, i-auzi ia minimalism percutant:) ):

Laibach - Satanic versus
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

adaam spunea...

Esti sigur ca Antonescu a apucat sa-ti citeasca scrisoarea? Sper ca nu ai lasat-o la portar...?:)

just_me spunea...

si vrei sa-ti spun ceva, na hai ca-ti spun !

amicul nostru e un diplomat excelent ,asa cum am banuit,isi pastreaza o asa-zisa neutralitate imperios necesara si omul chiar are dreptate cu lezarea acestei celebre libertati de constiinta,
bun,el are propriile opinii pe care nu si le expune aici dar le simt eu in ultima parte, aia cu patriarhul. tu stii continuarea.
macar daca va fi ales, ca sanse are, stiu ca Romania nu va mai face nota discordanta, macar in poze.

povestea cu biserica si puterea ei dateaza din evul mediu. dar biserica si Dumnezeu sunt 2 chestiuni distincte. exista aici o afirmatie virulenta ,de o agresivitate extrema, nu stiu daca tu te-ai auzit pana acum:

'' Nu am nimic cu Biserica, atît timp cît stă la locul ei şi-şi vede de mîntuirea pulimii obtuze''

si zici ca scorul de la sondajul de gherila e multumitor,.......,.....