septembrie 01, 2009

Comparaţi şi comentaţi!

Piesele de mai jos îmi vizitează recurent oniriile, fac parte dintr-o categorie restrînsă de muzici pe care le visez, şi asta de cel puţin cinci ani. Ultima dată cînd am visat una din ele mi-am dat seama că, treaz, am dorit să o ascult pe cealaltă. Atunci, deşi ştiu una de zece ani şi pe cealaltă de vreo 6, abia acum le-am ascultat împreună şi mi-am dat seama că, de fapt, seamănă foarte mult. Mi-ar prinde bine nişte păreri avizate din partea publicului, care foarte mulţămim avant la lettre :)



Un comentariu:

Someone there. spunea...

Nu e o părere avizată, la început când am ascultat Bumcello - Death In Brest nu mi s-a părut că are nicio legătură cu Dirge, dar am mai ascultat-o şi uşor, uşor s-au format nişte sunete asemănătoare, cunoscute şi mi-am dat seama că da, piesele astea două seamănă mult între ele.