mai 12, 2008

G A T A

Gata, frate. Ajunge. S-a terminat. Potoleşte-te. Opreşte-te. Nu mai are niciun rost. Nimic nu mai are rost. Pizda mă-sii. Pizda mă-sii, futu-i gura mă-sii de viaţă şi de crezuri şi de lucruri şi de speranţe şi de tot. Ajunge, mi-ajunge, gata, fuck off, back off. Treacă-ţi, ridică-te, revino-ţi, nu mai contează de ce, nu mai contează pentru ce, contează că nu mai e. Nu trebuie să mai fie. Mizerie, mizerie, jeg, nimicnicie, nedreptate, silă, căcat, căcat, căcat. Lacrimi cu căcat, cucuie cu căcat, tencuială zburîndă cu căcat, cap de căcat, inimă de căcat, gata, revino-ţi. Pasiune de căcat. Pathos diareic. Iubire deampulea. Nu mai e nimic, totul e doar la tine, numai în capul tău de căcat şi în sufletu tău prost. Prost, idiot, tîmpit, retard, handicapat, beteag, olog, ologit, căcat. Nu mai e. Gata, s-a dus. Vibraţii imunde. Pulă insolentă şi infamă. Mîini şomere şi minte pubelă. Căcat, căcat, căcat. Pumni în cap degeaba. Dragoste degeaba. Pathos inutil. Inutilu pulii. gata
mizeeeerieeeeeeeeeeeeeeeee
N-am cui să dau în cap. nici măcar batrînelului, care a surzit şi nu m-a auzit. Pizda mă-sii. aşa că-mi dau mie

Niciun comentariu: