mai 08, 2008

N

A N-a oară cînd a N-a femeie iese nefericită şi mai degrabă val-vîrtej de pe uşa mea (a plecat chiar plîngînd). A N-a oară cînd (îmi) stric momente de voluptate cu blocajul meu în recentul tragic. A N-a oară cînd nu-mi duc proiectele pînă la capăt (o sticlă de vin astă noapte, băută aproape pe nerăsuflate). Una peste alta, a N-a oară cînd încînt lumea cu reuşitele mele gastronomice. Viitoarea mea şefă s-a declarat încîntată de ciorba mea de purcel estival, iar femeia de peste noapte a elogiat copios omleta matinală. Mă bucur că a luat campionatul CFR Cluj - de fapt, că s-a dus titlul în Cluj-Napoca, oraş cu o simbolistică unică şi esenţială în ethos-ul meu. Mă uitam îngrozit la actele de barbarie ale suporterilor în străzi şi pieţe în care eu am trăit cele mai graţioase stări de graţie. A N-a oară cînd mă năpădeşte trecutul. gata

Niciun comentariu: