mai 01, 2008

Vin de iau lumină

A devenit o certitudine - divorţul meu de alba noapte,
după 14 ani de constantă,
deşi, uneori, tumultuoasă relaţie, e o chestiune de
maxim o lună. Bineînţeles că, potrivit propriei
tradiţii de analizat univoc partea goală
a paharului, mă îngrijorează tot mai tare
ideea că îl voi suporta la fel de greu ca alte
divorţuri din istoria mea personală şi că,
după nu mult timp, voi tînji după aceste nopţi proletare
care acum mă exasperează şi la
care nu mă pot gîndi decît cu oroare.
14 ani în care ajungeam acasă cînd ceilalţi plecau - sau
erau deja - la serviciu.Pînă una alta, tenul
meu e tot mai pământiu(!)*, cum nu prea mă vede
soarele, aşa că măcar ăsta e un cîştig, poate fac
nişte ultraviolete în drum spre muncă.
Dedic apropiatei mele treceri în diurn textul
unei piese Swans,
al cărei titlu şi conţinut spun totul.

God Damn The Sun

When, When We Were Young
We Had No History
So Nothing To Lose
Meant We Could Choose
Choose What We Wanted Then
Without Any Fear
Or Thought Of Revenge
But Then You Grew Old
And I Lost My Ambition
So I Gained An Addiction
To Drink And Depression
(They Are Mine
My Only True Friends
And I'll Keep Them With Me
Until The Very End)
I'd Choose Not To Remember
But I Miss Your Arrogance
And I Need Your Intelligence
And Your Hate For Authority
But Now You're Gone
I Read It Today
They Found You In Spain
Face Down In The Street
With A Bottle In Your Hand
And A Wild Smile On Your Face
And A Knife In Your Back
You Died In A Foreign Land
And They Found My Letter
Rolled Up In Your Pocket
Where I Said I'd Kill Myself
If She Left Me Again
So Now She's Gone
And You're Both In My Mind
I've Got One Thing To Say
Before I Am Drunk Again:
God Damn The Sun
God Damn The Sun
God Damn Anyone
That Says A Kind Word
God Damn The Sun
God Damn The Sun
God Damn The Light It Shines
And This World It Shows
God Damn The Sun

*cu scuze pentru inadvertenţă, nu am ca scuză decît Litera Roşie:). Eram, comme d'hab, beat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Probabil te-ai copt la intuneric. (Stacojiu inseamna rosu-aprins, de culoarea racului fiert.)